Friday, April 22, 2011

zaman sekolah .

MUNGKIN NI LA MUKA AKU BERPAKAIAN SERAGAM SKOLAH
ZAMAN SEKOLAH DULU.
NI AKU CURIK TUDUNG ADK AKU
N SAP PIX NI .
HAHA ~

ya Allah btoi la owg kta, bla dh lpz zmn skolah msti kta akn rasa wndu
ni la yg terjadi kt aku skunk ni .
wndu zaman ponteng klz ngn 6 sekawan kmi .
ILA , DYNA , SHIMA , TIKAH ,PIKAH , & AKU .
aku wndu zaman kta kongsi ayaq teh o'ais .
bli stu bungkus kongsi 6 owg .
wndu time klz akaun(ckgu siti rohmah) .
cikgu yg kecil molek , mata bulat . klau marah membesar mata dya .
akaun yg xpernah lulus bla ujian , nsib spm aku lulus .
xlupa ckgu math yg selalu ajq kmi jd tunggang tebalik (ckgu syakila)
wehh ampa engt x lg msa kta kna pggil ngn pengetua . kes xmsk klas ERT
lawak la time 2 .
yg pling pnting , wndu naek moto PBN with DYNA yg sesama sewel mcm aku .
bnyak kenangan ngn moto 2 .
xlupa juga wndu msa becinta ngn pakwe kelas sebelah (malu nk cita sebenaqnya) hehe .
banyaknya kenangan masa 2 .
rsa mcm nk ulang ke masa dulu ja .
wndu sgt2 .



TERIMA KASIH SUDI BACA, KOMEN LA SEKALI :)

No comments:

Post a Comment