Thursday, April 28, 2011

F O R M U L A 1 .


fuhhhh ! lega sebab dh abeh exm .
ni la ary yg aku tngu2 .
tp ari ni jgk telah menjadi ari yg bersejarah utk aku .
selama hidup aku , aku xpnah lupa psai exm & pukul brapa start exm .
oleh sebab CARELESS aku ni , aku hmpir2 xp jawab satu paper .
aku engt paper 2 start pukul 2.30 , rupa2nya start pukul 11.15 .
gila kau , nasib mmber aku msg aku pukul 10.50 .
aku pown apa lg dgn kalut nya bngun n trus mndi .
nsib la smpat mndi .
aku ni dh la jenis mndi lama . ari ni aku mndi pling cepat dlm sejarah hidup aku .
aku mndi + siap pkai bju (bju x iron) dlm msa 10 mnt .
fuhhhh .
tnpa bekata apa2 , aku terus capai knci keta (keta bapak aku) memecut kereta tnpa menjawbpertanyaanmak aku (anak derhaka) .
pejalanan dri umah aku nk ke poli 2 dlm 30km . selalunya mengambil masa 25mnit dgn kelajuan70km/jam .
ari ni aku drive 15 mnit . mak kau gila laju .
kalu sapa yg dk kat area umah aku msti dya tow jlan sungai korok 2 mcm mna .
jln 2 mmng agak bahaya sbb banyak lori . d'all tgh dlm proses upgrade jlan 2 .
mmng aku bwk mcm fomula 1 .
nyawa dh kt tengkok la .
dlm msa 2 smpt lg aku pkai stokin + kasut (mmng kau nk mati awl)
hah nasib aku smpai tepat pada masa .
smpat lg aku msk bilik exm . mmng la aku msk 2 owg laen dh jwb soalan .
dgn kepenatan + kepinga-pingaan , aku membuka kertas soalan n tgk la soalan .
nsib la soalan yg dibagi 2 aku baca semalamnya .
aku bersyukur wlaupon nyawa dh dekat tengkok , apa yg aku bca mlm 2 xhilang .
aku bersumpah lepas ni aku xmow careless lg .
hal ari ni aku jdkan pengalaman hidup utk selama-lamanya .


TERIMA KASIH SUDI BACA, KOMEN LA SEKALI :)

No comments:

Post a Comment