Thursday, August 25, 2011

S E D I H :(

ok pada 24/08/2011
ari yg aku tak dapat aku lupakan .
ok my aku story mori ckit .
cta dya mcm ni . aku dengan kawan2 dh plan nak p berbuka puasa kat kuala perlis .
dh rancang dekat seminggu . dah set semua benda . siap dah ada plan nak makan pa .
kami rancang nak makan makanan seperti dibawah .......

SOTONG GORENG TEPUNG
SIAKAP TIGA RASA
TOMYAM SEAFOOD

TELUR DADAR

Tp semua tu hanya la rancangan . lepas ja saip2 aku mendapat satu berita buruk (malas nk cerita brita apa)
terbantut semua kmi punya rancangan !!
shittt ! mmng benci laaa !!
last2 sekali kami hanya makan yang ni jaaa ..........


MKN GCB JA




sowie tow kawan2 . aku tak sangka nk jd mcm ni
THANK KWAN2
to MY LOVE . syg MINTAK MAAF kt b atas apa yg jadi ni
kesian kt b balik penat2 . last2 tak boleh buka puasa ngn syg
sekali lg syg mintak maaf sgt2 kt b :(




TERIMA KASIH SUDI BACA, KOMEN LA SEKALI :)

No comments:

Post a Comment