Wednesday, May 18, 2011

PERGI !!!!!

aku tak tow nk tulis apa skarang ni .
yang aku tow hati aku tengah ada msalah ckit .
kecelaruan yg teramat sangat .
aku cuba buang perasaan ni dari dalam diri aku , tp .................
erhhhhh ,,,,, aku memang benci keadaan sekarang .
setiap kali perasaa mcm ni muncul ja , aku cuba buat tak tow .
tapi lagi aku cuba elak , lg dekat dan lg menusuk perasaan 2 .
YA ALLAH . tlong lah hambaMU ini , jauhkan lah hambaMU dari perasaan yg aku paling tak suka ni .
ini bukan masalah CINTA . tp ni perasaan kebencian terhadap sesuatu ...
rasa benci yg membuak-buak . tolong la . aku xmow benci-membenci mcm ni .
sbb perasaan mcm ni akan menimbulkan banyak masalah .
PERGI PERGI PERGI JAUH PERSAN NII !!!
AKU BENCI PERASAAN NI !!!!!!!!!!!


TERIMA KASIH SUDI BACA, KOMEN LA SEKALI :)

No comments:

Post a Comment